3/6/08

Visita de l'Albert!!!

Aquest cap de setmana va venir a visitar-me l'Albert Herrero, un amic de Granollers amb el que em viscut moltes batalletes plegats. El vol va arribar tard, però no tant com per anar a fer una pinta a Temple Bar. El dissabte al mati ens vam llevar dora i vam anar a fer un brunch (l'esmorçar / dinar de tota la vida d'allà que aqui en diuen així...) a un lloc molt bonic que hi ha al costat del riu, a prop del passeig maritim. Un cop fet un esmorçar a la Irlandesa , amb saltsitches, bacon...etc (em posaré com un tuixo si segueixo amb aquest ritme...) vam anar a visitar la fabria de la Guiness, tota una insitucio aqui a Irlanda. No es pot venir a Irlanda i no visitar la fabrica, o com a minim fer una pinta...



Malauradament, l'Albert va tenir que marxar de forma inesperada per un imprevist personal. Tot i això, des d'aquí vull-li agrair el temps que va estar amb nosaltres i lo bé que ens ho vam passar plegats.

Per cert, tornant de l'aeroport, a 5 minuts de la casa on visc, em vaig parar a posar... bezina anaba a dir, però en realitat va amb gasoil el meu cotxe...jejeje costums. Doncs això, em vaig parar a la bezinera d'una cadena irlandesa i no només em van saltar els ulls un altre cop pel fetde que la benzina es si fa no fa el mateix preu que alla, quan els sous son molt superiors , sino que a sota, en lletres ben grosses posaba "proud to be irish" o digui "orgullosos de ser irlandesos"... Us imagineu a Catalunya que posesin a les benzineres petrocat amb lletres ben grosses alguna cosa com "orgullosos de ser de la ceba" o millor encara ... "orgullo ejpañol" a les españoles...Uix... crec que es millor deixar-ho tal i com esta... Repsol a seques...

8 comentarios:

carmeta dijo...

hola oscar, lo del albert u se vaig parlar telefonicament amb ell el dilluns i mu va explicar, pro se que la poca estona que veu estar junts veu gaudir de ella.

Esta molt content perque diu que vas demostrar se molt bon amic perque veu estar per ell solucionanli el problema del avio de tornada fins que va embarcar.

No esperaba menys de tu.

Petons i abracadas. Carmeta

Anabel Parras dijo...

hola altre cop. imagino que el missatge que he escrit abans no ha arribat, per que no estaba inscrit al blog,, m'hon podia dir abans,,, no? Amb la poca paciencia que tinc per escriure,,, i he hagut de crear una "cuenta" i tot, estic estresat.. aquestes merdes de crear cuentas em canses. be el que et deia,, que ara hem de quedar per la festa major per que no se qui t'ha menjat el coco per que marxis cap a irlanda,, bueno imagino que t'han menjat el coco i alguna cosa mes jajajajjajaj,. Mira que ara plou molt a catalunya i sembla que es fara el correaiguas dels collons, i sobre tot el infantil que es el que m'interesa a mi ara jajaj.
be noi a veure si penses en els amics de tant en quant i per cert estas als osos a veure si menjes una mica mes. tot el que perds tu ho gunayo jo cullons, que aqui demanes una coca cola i et posen un plat de migues de pica pica,..
venga vaya usted con dios.

montse dijo...

Agggggggg!!! torna a ploure tot el dia: "rostros pálidos", tots "rostros pálidos" així ens trobaras quan tornis moreno de tant sol irlanés! ulleres de sol ens haurem de posar....

Oscar dijo...

hola a tots,
aqui segueix fent sol. Els d'aqui estant flipant... Fa un mes que van en maniga curta. Jo ho vaig provar ahir i una mica mes agafo una pulmonia. Fa sol pero fa un fred de nasos, pero ells marrans amb manica curta.
Per cert, a casa em fan menjar pa negre (alemany), que al veure'l em va fer gracia de menjar i al cap d'una hora vaig saber que era hiperlaxant, mes que un kilo de prunes i un litre d'aigua darrera. Potser per aixo em veus tant sec... ara l'haig de de racionar perque si no haiog d'anar bolant de lababo en lavabo...

carmeta dijo...

Hola Oscar soc el teu pare,putxer que cuand vinguis portis 25-o-30 kg de aquet pa per solucionar el problema de restreyiment que te la familia SEVE

montse dijo...

m'apunto al que diu el teu pare...

carmeta dijo...

al cap de 1 mes de estar en terras irlandesas veig que estas be ( de la qual cosa me alegro molt) experiencias novas que aixo es molt enrriquidor. Esperem la teva tornada per veure si amb tu ve el sol i la caloreta i podem anar a la platxa i no ser uns rostros palidos com diu la montse.

i referent a aquest pa que no te gaira bona pinta va a ser que no, prefereixo un trocet de BAGUETTE calenteta del nostre pais.

petons carmeta

Unknown dijo...

juas juas juas XDD que bo :-)
ei, m'has d'explicar com has fet la foto de la guinness.. ha quedat MOLT ben il·luminada! [quan acabi amb les fotos de la BBQ a powerscourt, ja us les passare!]